tisdag 27 mars 2007

Schemakrockar

Framförhållning är inte min starka sida har jag insett. Jag vill gärna ha det, men har det knappast alls. Exempelvis så borde jag om 50 minuter befinna mig på Studentpalatset för styrelsemöte (med ovanligt intressande ärenden) men sitter istället på jobbet. Detta har jag vetat om i en vecka och hade säkert utan problem kunnat fixa en vikarie till jobbet, om jag hade haft framförhållning. Övrigt i studentsvängen fick jag just (ca 30 s sedan) reda på vem min efterefterträdare som kårordförande blev. Föga förvånande hade alla val och beslut gått som jag trodde. Vidare är det en ganska studenttung vecka med SSBF på onsdag och arbetsgrupp SSCO på torsdag.

Slutligen är jag mer och mer övertygad om att jag bitit sönder tand/plomb alternativt har någon snaskrelaterad kavitet.

Inga kommentarer: