torsdag 22 mars 2007

Plomber och Playstation

Jag tror att jag har tappat en plomb. Eventuellt kan det vara en flisa kanske. Det känns som en liten hålighet i högre bakersta kindtanden på tuggytan, men jag vet inte. Har dock ångest för att gå till tandläkaren så jag avvaktar nog; inte för att jag har tandläkarskräck - snarare för att jag har dåligt samvete för att jag inte har varit hos tandläkaren på över fem år. Dessutom lär det bli ruggigt dyrt.

Imorrn släpps PS3:an. Jag vill ha. Dock är jag ganska nöjd för jag är inte sååå sugen egentligen. Lyckligtvis har jag fortfarande en hel hord med bra spel till PS2:an (F XII, Metal Gear Solid - Snake Eater exempelvis) att ta mig igenom så det känns inte jätte-angeläget att uppgradera nu. Med lite flyt så kommer släppen av de coola PS3-spelen att sammanfalla med att jag är klar med PS2. Gärna en prissänkning på konsolen också.

1 kommentar:

FreakyOfficee sa...

vänta lääääänge med PS3:an. Det finns inget värt att spela på den på än ett tag.