lördag 28 juni 2008

Shop-a-mania

Yup! Jag sprang iväg efter jobbet och köpte en PSP. Och lite spel.
Men när jag kom hem och skulle börja leka insåg jag att jag hade glömt att köpa minneskort. En normal människa hade väntat till dagen efter, smitit iväg till Webhallen på lunchen och köpt ett lagom stort och prisvärt minneskort. Inte jag dock. Eftersom jag nu så envetet ville testa massa saker så rusade jag iväg hemifrån på jakt. Tyvärr var klockan kvart i åtta på en fredag kväll, vilket ledde till att jag nu är (stolt? knappast) ägare till ett långt ifrån prisvärt 2 GBs-microkort från Åhléns. Men det fungerar! (Testade en demo av Patapon också - grymt coolt spel!)

Idag har jag varit på jakt efter ett lämpligt soft case till rackaren. Efter några timmars surfande har jag lyckats beställa ett över intörnätt. Återstår bara en par nya hörlurar tror jag, lutar åt ett par Skullcandy Ink'd.

Resten av månaden måste jag nog vara lite mer frugal i mina inköp, även om jag lystet spanar efter en billig och bra HD-platt-tv. Suck...

Inga kommentarer: