fredag 27 juni 2008

Onda, onda dollar

Det är verkligen inte bra att dollarn är så låg nu har jag märkt. Det går knappt en dag utan att jag frestas av onda, onda Amazon. Visserligen var Absolute Sandman Vol. 3 runt 250:- billigare än på SF-bokhandeln, men det dröjer inte länge förrän jag börjar gå loss på saker som jag inte riktigt hade tänkt köpa. Idag var jag bara ett klick ifrån en PSP...

... som jag nog köper rätt snart ändå. Det är lite oklart varför, men jag vill ha en. Om inte annat så för att spela FF VII: Crisis Core och lite annat smått och gott. Semester på gotland kommer nog bli betydligt mer behagligt med lite lättillgänglig gaming nära till hands. Den nyinköpta PS3:an (Yay!) är givetvis alldeles för otymplig för att släpa med.

Eller också köper jag böckerna jag ville ha från Amazon istället. Neal Stephenson släpper en ny i september, men den köper jag nog i butik, brukar gå fortare att få tag i då.

Inga kommentarer: