torsdag 29 maj 2008

Mini-Hell Week och effekter av detta

Jag minns med både glädje och viss fasa Hell Week på Gula Villan för ungefär fyra år sedan. Senaste veckan har varit en mini-Hell Week med the usual suspects: SSCO Cocktail, Sommartentapub, Sillis; detta efter Quarnevalen och Stork. Kalaspartyn allihopa med mycket skoj, Sangria och allmän galenskap.

Effekten blev tyvärr att jag blev ganska risig och var tvungen att ställa in en rendez-vous med hummer och opera p.g.a. illamående. Eller rättare sagt, jag hade fått inta hummer och opera (Rosenkavaljeren) själv ändå (eftersom min motpart fastnade i möten) men jag var nu inte riktigt i form för supé. Så resultatet var att jag intog säsongens första hummer på Patricia sol allena och sedan gick hem och tyckte lite lätt synd om mig själv.

Inga kommentarer: