måndag 19 maj 2008

Naaa... Nanananananananaaaa...

Denna Quarneval var min fjärde i räkningen, och även om jag vet att jag inte var (helt) ensam om detta på byggplatsen så tror jag inte att det var några med fler där.

Jag hade tagit ledigt en vecka+ från jobbet för evenemanget och måste säga att jag är nöjd. Vissa saker var bättre en tidigare år (SM i fest), vissa saker sämre (byggplatsen) - men allt uppvägdes av sällskapet. Jag tillbringade marginellt med tid tillsammans med mitt byggglag, större delen gick åt till att mingla med gamla rävar som var chockade över att jag var med i år igen. Quarnevalen 2002 är fortfarande oslagbar i nästan allt, men det var definitivt väl investerade pengar. Enda smolken i bägaren var att jag missade slutfesten p.g.a. Stork.

Kommer jag att göra en 5:te Quarneval 2011? Jag betvivlar det, men utesluter det inte!

Inga kommentarer: